2012

Nu är snart 2012 kommen. Jag längtar tills detta år, jag kommer få så jäkla roligt med Amtess, ny skola och ett helt annorlunda liv. Känns otroligt roligt att sluta 9an till sommaren, komma in på en skola som man får göra något man faktiskt tycker om. Att få utvecklas mera med Amtess och verkligen börja tävla. Att få ta hand om sig själv, troligen inte bo hemma och bara leva livet. Tyvärr så kommer 2012 börja tråkigt och rent utsagt förjävligt. Jonax ska tas bort, så inte den bästa starten på ett nytt år. Men det kommer att bli bra, för honom och mig. Jag fyller även 16år 2012, betyder att jag kommer sitta bakom ratten på bilen. Så håll er ifrån vägarna! ;)

Skulle ni vilja att jag gör ett "sammandrag" om året 2011 med bilder osv ? Och även att jag skriver lite om mål för år 2012 ?


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu