Beställt!

Nu har jag beställt lite saker ifrån Hööks, det va ju rea nu så bäst att passa på! Det jag beställde va detta:


En ny förbygel då den jag har är lite liten och ligger på hela tiden. Och sedan denna huvan som jag matcha till ett schabrak jag har hemma, förhoppningsvis! :) Förbygeln kostar 499:- (inte rea) och huvan kostar 62:-(REA)

Ett vintertäcke med 300g fyllning. En slitstarkt och verkar jättebra! Ett reflex ländtäcke att ha när jag rider ut i mörkret, det jag har nu är det ju inte alls mycket reflek på så detta blir ju perfekt!  Vintertäcket kostar ca. 600:- (REA, och mamma betalar!) och ländtäcket kostar 144:- har jag för mig (REA, mamma betalar)

Köpte även ett par kotringr, så får vi se hur bra dom är och hur bra dom skyddar, så slipper han ha boots på sig i hagen! :D

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu