Bloggar.

Har märkt på några bloggar, speciellt på en viss blogg, så blir dom som driver bloggen sura och nästan arga när man skriver någon åsikt eller ett tips om vad den kan göra för att få till det bättre t.ex. Dom kan t.o.m fråga om hjälp, men sen om man skriver att den gör detta fel och att den kanske kan prova detta så blir det bättre. Men nej, då blir man attackerad. En typisk kommentar utav en blogg som jag en gång läste (slutat läsa då hon var så tyken av sig) "Jag vet inte hur länge du har läst min blogg, men om du tagit reda på fakta först så kanske du inte hade behövt komma med en sånnhära kommentar!"
Hallå ? Du frågade om dina läsares åsikter. Då tycker jag att man inte behöver driva en blogg om man inte tål lite åsikter från folk.


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu