Bra uppfinning!

Tänkte dela med mig utav en bra grej som kom upp efter en olycka ..



en träbit bakom grejen man öppnar med, himla smart.
Kom upp efter 2år hemma i mitt stall då Spottan sprang in i
den dära och det slutade med att det fick sys massa stygn ,
nersövad häst, en svimmande syster och en onsdag kväll.
Just i det ögonblicket insåg jag att det kommer va över för
henne , men hon hade turen med sig för denna gång!
Mycket nära att det skulle tagit strupen , men funkade bra!
Så någon dag efter detta kom detta upp av pappa som
sitter bakom varje öppnargrej :)

Ett ärr som syns bättre i verklighet och
är enligt mig väldigt fult eftersom det
syns bara man kollar på hästen ...



/Hanna


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu