...

Jag sitter helt seriöst och skakar. Jag är ÖVERLYCKLIG. Ponnysanning har länkat mitt inlägg om att stöda SHV på sin blogg. Det är folk som varit inne och klickat, 103st rättare sagt och tillsammans med dom + pengarna jag förut tjänat ihop är vi nu uppe över 1000kr. Det känns inte riktigt verkligt i min värld, detta är något jag alltid velat göra. Att kunna hjälpa till och rädda hästars liv, och sedan veta att folk faktiskt kan lita på mig och bidra dom också. Det är ENROMT i min ögon. Har alltid drömt om att kunna rädda hästars liv, det är alltid varit mitt mål i livet. Är det fortfarande, att kunna ge hästar mat som inte har det, köpa hästar som är vanvårdade och hjälpa dom som behöver hjälp.

Jag är stum, i chock, har aldrig i hela mitt liv varit såhär glad.

Så tusen tack ponnysanning, utan er hade detta aldrig gått.

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu