Flyttning!

Japp, nu är det bestämt. Vi kommer flytta Amtess ner till min tränare Thomas så snart som möjligt. Detta är för att jag ska få bättre tillgång till träning och ridhus. Thomas har ju en enorm paddock, travbana på andra sidan vägen, gräsbana på sommaren och ca. 500meter till ridhuset/ridtältet. Så vi kommer ta ner Amtess dit, detta även för att vi inte ska krångla med att ta hit en ny häst då Jonax kommer somna in. Det blir värre och värre, igår kunde han knappt andas så fick häva i honom medicin så det skulle bli ren i luftstrupen. Så han kommer att försvinna under julen ...



Känns hemskt, efter att ha haft en häst i snart 7år, och sen ska det bara försvinna ?! Sen kommer man aldrig mera kunna se den igen, bara ha minnet och bilder kvar ? Det kommer vara det värsta jag gjort, men också det bästa eftersom han mår så dåligt. Jag vet att jag gör det rätta, jag vill bara få det gjort så jag inte behöver tänka på att snart ska han försvinna .. Mina vackra lilla pålle, utan honom skulle jag ALDRIG kunna vara den jag är idag ... <3


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu