Fotografering.

Nu ska jag ut och rida, kommer ha nya huvan och matchande schabrak. Funderar på om jag ska köra ett riktigt jäkla dressyrpass med nästan bara trav och inte förstöra så han blir galen i galoppen. Mamma ska även ta kort, jag vet inte riktigt om hon ska ta kort när jag rider men hon ska iaf ta kort efter ridningen så ska jag hitta något bra ställe där vi kan leka lite modell så vi har nya kort till headern :)

"Saken" på bloggen kommer hända. Ska bara kontakta en person så blir det av sen :)

Fick ett sms av Hanna jämt nyss att hon är påväg hit så ska jag få åka traktor eller något tror jag det va. Frågar är om det är en traktor traktor eller om det kan vara en a-traktor ? Kanske har hon ÄNTLIGEN fått sig en a-traktor. Blir inget mera frysning under vintern, nu kommer vi åka traktor hela tiden :D

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu