Funderar lite på ..

.. om jag kanske ska beställa hem detta från Hööks eller om jag ska vänta tills efter julen och se hur mycket pengar jag får och sånt ? :) Måste ju faktiskt fixa ett vintertäcke till Amtess och funderar om jag ska raka Jonax och köpa ett till honom också. Han tycker inte om att vara långhårig faktiskt och hans päls blir så konstig på vintern. Så bättre att skaffa täcke och raka honom, men ändå onödigt om vi kommer ta bort honom inom några veckor ..

Iaf så är detta vad jag tänkt beställa hem då, grimman är till Jonax, samt det bruna täcket utan hals, det andra är till Amtess. Tänkte på kotleds ringarna, det måste ju vara smart att ha i hagen istället för boots eftersom det är på ballarna han trampar sig och dom är inte lika klumpiga som boots :) Så ett par sånna ska inskaffas!


Kommentarer
Postat av: johanna

Snygga saker! :)

2011-12-24 @ 20:42:49
URL: http://johannag.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu