Gått en promenad.

Varit ute och gått en promenad men hundarna. Alla tre faktiskt! ;) Brukar bara gå med den lilla för hon kan springa lös, men tog med mig dom stora idag också så dom fick komma ut och sträcka på benen. Det är ju två gråhundar så vi mötte 3 rådjur på ett gärde så dom blev ju helt till sig! Trodde verkligen dom skulle dra omkull mig ett tag, men tur som det är så kan man få kontakt med dom och få dom att sluta! :) Gick väll en sträcka på 2km, så jäkla kallt och tyckte det räckte för dom. Den lilla har ju så små ben så hon tar nog 5 steg när jag tar 1!

Sen gick jag direkt ut och mockade. Blev aldrig någon ridning då han lyckats tappa den andra bakskon. Så får vänta tills hovslagaren kommer, fast tror jag ska dra av den andra bakskon och åka ner till ridhuset och rida några gånger. Sen när jag skulle ta in dom så tar det ju en tid för dom att komma, dom går kanske 10 steg, sen stannar dom och står där i 10min innan dom rör sig igen så blev så jäkla trött så gick in istället. Kollade ut jämt nyss och dom står där som några fånar. Men dom kan står där några minuter så kan jag hämta dom sen. Kanske lär dom sig något av det ?


Hanna, Peppy och jag, Majsan! Förra sommaren har jag för mig ;)

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu