Godmorgon!

Jämt nyss vaknat. Ska dra till morfar vid 10 tiden med fyrhjulingen och pynta granen åt honom! :) Har slängt i mig fukost, Kellogs flingor med jordgubbar, MUMS! Hästarna har fått komma ut också, hungriga som dom i stort sett alltid är sprang dom till maten direkt ;) Vi har ensilage bal i hagen åt dom.

Efter att jag varit hos morfar ska jag kolla om det går att rida Amtess i paddocken, ska bara rida en kortis, kanske en kvart 20min och sedan bara leka med honom i paddocken. Får se om jag kanske hittar på något med Jonax också, kanske trickträna ? :) Vill så gärna lära honom stegra från marken, han kan liite. Han kan stegra när man sitter på, men har ju inte ridit honom på mer än ett halvår så kanske är lite ringrostigt ? :)


Såhär kan han om man han träns och rep och står från sidan/bakom. Men inte framifrån utan saker.


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu