Header.

Nu har jag fixat en ny header, orkade inte med den tråkiga som vi hade. Så tog en bild som jag verkligen gillar, tror det är Hanna som tagit den. Annars någon annan i hennes familj men tror det är hon. Det är på Peppy och Ville, nya tillskottet i deras familj. Helt klart en bild som man får värsta varma känslan av, och Ville är helt klart det sötaste fölet jag någonsin har sett. Förutom mosters alla shettis bebisar då, ingen kan ju slå shettis fölisar men Ville är den sötaste bortsett från shettisar! :D

Så denna kommer finnas där ett tag, tills vi tagit kort tillsammans. Vill endast ha en bild med någon text på som header, anser att det är mycket finare och stilrenare än att ha flera bilder, ser endast rörigt ut om man inte är riktigt duktig och får till det as bra! Finns ju dom som får till det riktigt bra, men sen dom som inte alls får till det, som jag. Så en vinter bild och vintrigare blogg kommer det att bli, tills dess får ni nöja er med denna ! :)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu