Hoppade ridning.

...hoppade över att rida idag. Testade inte ens, ville inte sätta mig upp på honom och att han skulle börja och allt vi jobbat med under veckan ska rasa ihop. Så jag sket i att rida och släppte dom båda två i paddocken, ska börja trickträna dom tillsammans då dom lyssnar bättre när dom är tillsammans :)
Testade att få Jonax att stegra idag, han gjorde lite men det måste tränas upp. Förväntade mig inte ens att han skulle fatta vad jag menade för fem öre, men det gjorde han! :D

Mamma och pappa kommer tydligen hem idag, bara jag som fattat fel med att dom skulle komma hem imorgon. Så ska prata med mamma om att beställa objektivet! :D:D


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu