Ingen skola.

Idag blev det ingen skola för mig. Sket i den helt enkelt, vi skulle ändå bara dit, äta frukost, titta på film 2timmar, äta lunch och sen hem. Så stannar hemma och ska försöka tjäna ihop 600kr så jag kan beställa hem objektivet. Får 200kr av pappa om jag städar, så ska börja städa nu. Sen ska jag åka ner till morfar och tjäna pengar, troligen kommer jag bara få 400kr utan att behöva göra något med för en gångs skulle vill jag TJÄNA pengarna ;)

Igår var jag på träning för Thomas i ridhuset. Blev bommar och några hopp. Kom typ 8st ponnysar och skulle rida men dom försvann sen som tur var! Haha, skulle bli lite jobbigt annars. Kommer skriva mera sen, batteriet i datorn håller på att dö och orkar inte leta upp sladden, så skriver sen :)

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu