Julklappar.

Fick inte många julklappar iår, fick 5st julklappar :) MEN sen ska mamma och pappa köpa 2 andra saker till mig + att dom ska betala hälften i ett täcke.

Fick mig på morgonen ett JW pannband men bokstäver som det står Amtess på.
1000kr.
På kvällen fick jag en röd huva från JW.
Någon slags tvål
ett par boots från globus.

Sedan kommer mamma och pappa köpa en hoppsadel till mig och ett par röda ridbyxor från JW. Dom köpte aldrig några då jag måste vara med och prova såklart! :) Sedan fick jag ju en tidig julklapp, en sprillans ny transport för 75.000kr, så jag har fått dyrast julklappar iår igen! :D

Och idag kommer min mormor och morfar och mosters familj så då blir det mera pengar troligen :)
Har just nu 3000kr, 2000kr kommer jag lägga ut på ett objektiv, sen får vi se vad dom andra läggs på!

Vad fick ni i julklappar ? :D

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu