Julklappar!

God jul på er allesammans! :D
Dagen började med julklappsöppning, vi får allt kanske två julklappar på morgonen. Jag fick 1000kr och ett pannband från JW, men namn på. Det va sött, kanske inte något jag valt att köpa då jag tycker det är rätt fjantigt, haha, men det va så jäkla snygga bokstäver och kronor på så kommer nog allt använda det, som pannband att ha hemma och på träningar och sånt :) så berättade mamma att hon först kollade på det URSNYGGA pannbandet från JW där det är en blomma i mitten men valde detta. Tror ni jag blev lite besviken ? Haha, det är ju så ursnyggt!! Men men, kanske köper det själv. Men tack mamma och pappa för julklapparna! Ser fram emot att öppna flera senare.

Kommer troligen inte bli någon mera uppdatering idag, ska äta mat med mormor och morfar snart. Sen ska jag ut och rida på Amtess, vet inte riktigt vad jag ska göra än. Igår fick han gå en konditions runda på 6km, så kanske blir uteritt lite slappt annars så blir det väll ett litet pass i paddocken.

Sen vid 4 tiden drar vi till faster och firar jul där, så får vi se om jag kanske uppdaterar när jag kommer hem :D


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu