Julshowen igår!

Hann inte skriva igår då jag kom hem sent från julshowen , och hade annat för
mig och sen låg jag död i sängen ;) Men kan inget annat än att säga nöjd!
Visst hon blir lite taggad när musiken kommer på och folket sitter och glor ..
Men med tanke på att hon stått lite , inte blivit så mycke "western" ridning var
hon guld värd där inne! Dom missarna som blev var godkända för mig :)
Julshowen totalt annars var nog nästa den bästa genom åren enligt mig ,
mycke bra show , höjdhoppning och massa spännande :D



/Hanna


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu