Kollar runt ..

Sitter och kollar runt lite på Cheval ridsport och Hööks om jag kanske ska ta och beställa hem något. Får inte köpa objektivet för mamma förrens efter jul så troligen har hon redan köpt det i julklapp då hon sagt några saker som får det att verka som hon gjort det. Samt att jag kommer ju få pengar i julklapp av andra så då kommer jag ändå ha råd med objektivet om jag vill köpa det :)

Trodde inte jag skulle få några julklappar av mamma och pappa iår. Dom har sagt att jag inte kommer få något då dom redan köpt en transport för 75.000kr till mig och dom ska köpa en sadel för 5000-10.000kr till mig. Men mamma säger att jag kommer smälla av när jag kommer se vad dom köpt till mig, tror dom har köpt något från JW då dom babblat om honom fram och tillbaka :D LÄÄNGTAR, bara 4 dagar kvaaar!! :D:D

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu