Marieberg.

Har varit i Örebro hela dagen med mamma och en av hennes vänninor. Fick med mig en MASSA kläder, brukar annars kanske få med mig en tröja eller något med jag behöver verkligen kläder så jag bestämde mig för att köpa allt jag gillade! :D Tyvärr så blev det nästan inga hästsaker, dom hade inga JW saker alls, blev riktigt besviken. Dom hade inga andra fina schabrak eller liknande saker. Kollade iaf på några sadlar så jag skulle veta vad jag tycker om. Är ju lång, ca. 180 så jag behöver en sadel för långbenta. Den jag gillade bäst av alla var en Bates Elevation, helt klart en favorit. Skönaste sadel jag suttit i om jag ska säga det! Denna va ju begagnad så vi kommer troligen att köpa en begagnad genom hastnet eller något. Håller ju på att bygga upp honom och man kan ju byta järn så kan byta lite fram och tillbaka så den ligger bra! :) Så kommer nog bli en Bates! Iaf så tog jag kort på det jag köpte så tänkte dela med mig och blogg.se tillåter att jag lägger upp bilder ...









Och hästsakerna:






ÄLSKAR DET SÅÅÅÅ MYCKET!!!

Det va alla sakerna, vad tycker ni ? Något ni gillar, inte gillar ? :D


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu