Märkessaker ?

Jag äe en sånn som inte bryr mig speciellt mycket om det är märkessaker eller inte som jag köper. Bara det ser snyggt ut och jag gillar det. Dock är jag helt förälskad i nästan alla JW saker samt GG sakerna. Några saker från dom märkena kommer jag lätt äga någon dag :) Globus har även bra lädersaker. Iaf dom som jag har haft, superbra!

Så tänkte dela med mig av några saker som faktiskt folk kanske känner till ;) Haha, har inga stora märken med ändå något.


Kingslands lindor. Mörkblåa, sitter bra på hästen och har bra fäste.

Globus Sport benskydd. Snygga och sitter bra, sjukt bra passform. Dock lite dåliga spännen.

Dom svarta gummibootsen är bara vanliga, men dom blåa bootsen är av något känt märke. Glömt bort ...

Lortiga på bilden, ska tvättas. Protector damasker, så snygga!! (när dom är rena .. ) ÄLSKAR LUDD!

Globus Sport träns. ÄLSKAR DET! Så snyggt med spetsiga kanter på nosgrimman samt nackstycket!

Hubertus allround sadel. Lånar av moster tills vi köpt ny sadel vilket kommer göras denna julen!

Showmaster allround schabrak. Enda vita, smutsigt på bilden.

Claridge House strass pannband.

Euro-star schabrak. ÄÄLSKAR färgen, guldig kant runt! Vill ha en luva till den :D

Det va alla sånna saker jag har, ska ju köpas ett hoppträns, hoppsadel, schabrak, lindor, luva, damasker, boots, täcken osv. till honom ;)

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu