Nu drar jag ..

Förlåt för dålig uppdatering igår. Men vi hade ett litet julbord här hemma så satt och pratade med folket rätt så länge. Sen orkade jag inte skriva något på bloggen så gick och la mig istället. Blev ingen ridning igår då det var jättemycket slask ute på vägen och många hade kört av vägen så vi ville inte ta den risken att vi skulle åka av vägen med Amtess! Så vi ska åka iväg snart, ska bara ut och göra iordning honom. Ska rida med bommar som jag skrev igår, mamma ska filma.
Kommer ha Kingsland lindorna, Showmaster schabraket (vita), gummi bootsen. Så ni kommer få se outfiten sen :)

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu