Nu jäklar ...

... ska jag ta mod och gå ut och rida i PADDOCKEN! Känner att jag kommer vara riktigt stolt över mig själv om det kommer gå bra. Även om min hjärna säger att det kommer gå bra då han har lugnat ner sig något kopiöst så säger mina minnen och nerverna att jag kommer dö om jag sätter mig upp och rider i paddocken. Men någon gång måste jag ju försöka så varför inte idag när det snöar så fint ute ? :)
Synd bara att mamma inte är hemma för då kunde hon ju tagit kort ...

MEN jag kan ju faktiskt ta några kort själv, i hagen, stallet och lite sånt. Måste ju faktiskt bli lite nya bilder på bloggen. Skräpning från både min och Hanna´s sida nu. Visst Hanna ? ;)


Två ovisade bilder på mina elsklingar! <3

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu