REA!

Var jämt nyss inne på Hööks hemsida och kollade på rea sakerna som dom har. Fanns ju några saker som jag faktiskt skulle kunna tänka mig köpa! Några saker VILL jag ha, några saker vill jag köpa bara för att dom är billiga ;)



Flugtäcket och vintertäcket med hals VILL jag ha. Det är ju bäst att passa på med flugtäcket eftersom jag inte har något i storlek 155cm som han behöver, kostar bara 300kr nu och annars 700kr! Så det är ju ganska rejäl nedsänkning!! Sen vintertäcket kostar bara 1000kr. Det är 3 in 1, stalltäcke, halstäcke och "regntäcke" men ändå tjockare. Så superbra och smart sätt ;) Stalltäcket va billigt och stilrent, schabraket har jag alltid kollat lite extra på så kanske dags att slå till ?

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu