Schabrak + luva!

Har jämt nyss skickat iväg ett mejl till en tjej som hade annons på ett fint schabrak och luva för en bra peng. Har varit sugen på det på ett tag men inte haft pengarna, me har kvar efter att ha varit i Stockholm så tar ifrån dom pengarna! Hoppas hon svarar snart så jag kan få det :) Och hoppas verkligen verkligen att mina Kingsland lindor är samma färg. Skulle bli så snyggt! Kommer nog köpa röda lindor som kommer passa det också snart, efter jul troligen.

Ska ut och longera Amtess i 45 min ungefär. Vädret är helt galet, spöregnar och det blåser som fasiken. Så vi får se om jag kommer rida för han blir helt borta när det blåser så mycket som det gör. Men imorgon ska jag troligen träna, kommer bli tidigt på morgonen då jag vid halv två ska sälja saker ute på sunne och sen vid fyra ska jag på julbord. Men ska dra ut till stallet, mocka först så ska dom få komma in för dagen. Kommer bilder! :D

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu