Sista julklapparna!

Nu har folket åkt hem och jag har fått dom sista julklapparna. Super roligt att få träffa kusinen som varit i Milano i ett år, fick mig ett gott skratt när vi pratade om allt! :D

Fick mig 1000kr från mormor och morfar, har alltså 4000kr nu att handla för.
Fick en röd grimma från JW med matchande grimskaft av moster.

Så jag är supernöjd med alla sakerna, blev en JW jul ;) Till veckan åker vi troligen ner till Marieberg, kommer byta pannbandet mot ett annat pannband samt skaffa mig ett matchande schabrak till huvan, kanske boots också och även ett par röda JW ridbyxor. Sen ska jag shoppa lite kläder till mig själv också :D


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu