Stor fet diss!

Nä, Dressyrmupparnas kollektion får en riktigt stor fet diss av mig! Jag tycker ända att dom har fina schabrak och fina kläder annars när dom rider (iaf Ingrid). Men deras egna kollektion vars riktigt jäkla ful. Tråkiga, det kunde ju varit något på pikéerna än delad färg och sedan ful stil och helt konstigt skriver på baksidan ? Vem i hela friden vill ha en piké som det står så på ? Visst om det hade varit i någon snygg logga och liten text, men så stort och ful stil. Nepp! Inte min stil alls. Och schabraken såg ju rätt okej ut till jag såg att dom var spetsiga i kanten, det är det absolut fulaste jag vet på ett schabrak! Haha, detta har dom verkligen misslyckats med så himla rejält.

Tycker även deras blogg blir allt sämre för varje dag. Men kollar ändå bara på bilderna ;) Så dom får en stor fet diss ifrån mig. Vad tycker ni ? Hiss/Diss ?

Det enda roliga var att få se Ingrid i fin makeup, istället för fjortis makeup! :)


Och en sak till, varför inte skriva på svenska ? Det är ju inte så att dom kommer kunna sälja dom jorden runt.

Spetsig kant, stor diss. Och lindorna va ju inte alls matchande ?

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu