Sunne!

Idag har jag varit nere vid stan två gånger faktiskt! Först var jag nere och sålde glögg, lussebullar, saft, tomteskum och pepparkakor till skolresan. Vi fick sålt EN sak. Haha, helt kasst! Men dom andra hoppas jag fick sålt liite mera än vad vi fick iaf ;) Vi ska ju till Turkiet så det gäller att skrapa ihop några stålar!
Sedan drog jag ner igen efter att jämt nyss kommit hem ungefär, då vart det ner till Nils Hålgersson och äta julbord. Mormor har fyllt år så hon bjöd oss på mat där. Tänkte ta med kameran med glömde den ... Iaf, maten smakade väll bra. Inte den godaste och finaste maten men gick att äta. Enda problemet med att äta julbord är att jag inte tycker om julbord .. Men åt lite iaf ;)


Detta hade jag på mig, fast mörkblåa byxor. Hittade ingen bild på dom blåa byxorna.

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu