Tråkigt liv ..

Har just nu det tråkigaste livet. Sitter framför datorn, kommer göra det hela kvällen. Kommer säkert skriva 100inlägg på bloggen. Får ideér lite då och då så sätter mig och skriver.

Jag har ju inga hål i öronen, har alltid velat ta men mamma är allergisk mot nikel så hon vill inte att jag ska ta. Men igår helt plötsligt kom vi in i att jag vill ta hål i naveln, öronen och i läppen. Tycker det är så SJUKT snyggt att ha hål i läppen. Så kommer lätt göra det när jag är 18år. Iaf så igår sa hon att jag får ta hål i öronen om jag vill nu, och jag tror faktiskt jag ska göra det. Tycker det är så fint med stor örhängen, typ fjädrar och sånt som hänger ner och man verkligen ser dom. Och sen ha matchande halsband eller armband. Men gör det ont ? Alltså att sitta där och veta att det kommer göra ont, sånt klarar jag inte av. Blir skitskraj! MEN jag vill ju också göra det, så nästa gång jag är hos frissan ska jag nog faktiskt ta och göra det :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går på en sekund, det är ju till och från olika personer. Jag som är sjukt rädd för sprutor o nålar, tyckte det kändes som ett myggstick. Sen var det klart. Det är sjukt värt det sen efter :) Ät ett äpple eller något medans dom ska ta, då tänker man på att tugga ist för att det ska smälla till i örat :)

2012-01-04 @ 03:40:37

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu