Träningen!

Precis kommit hem från julshows träningen och väntar nu på min syster och Erik :)
Idag körde vi igenom allt som det ska se ut för första gången. Gick bättre än förväntat
och hästarna skötte sig perfa! :D
Det som behövs tänka på för att Peppy ska funka är att gå igenom spinnen innan
man ska gå in , inte va nervös eller göra något slarv fel! Minsta fel , och jag bara
blir sur och det går ut över Peppy .. Snäll häst som stått ut med mig många gånger <3
Det som också gick fel är att hela stereon la av .. Så hoppas verkligen på att dom finner
någon annan , annars blir det riktgt riktigt tråkigt!

Imorrn blir det nog inte så mycke bloggning , då jag åker ner vid förmiddan
med henne och går igenom lite saker som behövs och tvättas! :)



/Hanna


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu