Trött!

Så SJUKT trött på vissa stor bloggar som tycker så förbannat synd om sig själv heela tiden.
T.ex Linn Ingvarsson som bloggar på Dressyrmupparna.se , nu har hon en gång till skrivit ett långt inlägg om hur synd det är om henne som lever med en sjukdom som är så jobbig, att det är så synd om henne att hon kommer leva såhär hela lite, att när hon ramlar av får hon såå himla ont. SLUTA RIDA DÅ! Det må vara det du tycker om och vill göra, men att utsätta sig själv för plågsamhet, nej då skulle jag nog lägga av med det jag tycker om. ALLA dina läsare vet nu att du har denna sjukdom, att du tycker synd om dig själv och att du vill att folk ska skriv gulliga kommentarer så du själv kan tycka ännu mera synd om dig själv.
Hur fan tror du Linn att dom som är förlamade känner ? Hur dom som knappt kan röra sig utan att kanske bryta ett ben ? HUR TROR DU DOM KÄNNER ?!

Sedan har vi den andra Linn, lilla Linn Olsson om tycker så synd om sig själv som ska behövas slitas från sin älskade Winnetoo och som tycker så synd om sig själv när folk säger att hon är ful, att hon inte borde bli modell, at hon inte är så himla smal som hon påstår. Detta tjatar hon om i stort sett varje inlägg, att hon är så himla stark som inte tar illa upp när någon skriver taskiga saker. Men SEN, nästa inlägg där är det så synd om henne igen att hon är inte så snygg dom hon själv tycker ...

Jag är så trött på just precis dessa två tjejer, kan ni någonsin tänka er in i någon annan sists ? Kan ni någon gång tänka på att det faktiskt finns folk som har det värre än er ? Som lever med en värre sjukdom ? Som kanske har fått brännskador i hela ansiktet ? Vem är det synd om nu ? Fortfarande ni va ?
Jag skulle ALDRIG kunna skriva ett inlägg om hur förbaskat synd det är om mig, jag må tycka synd om mig ibland, men tänker alltid på folk som har det värre än mig.
SÅ SNÄLLA SLUTA TYCK SYND OM ER SJÄLVA, SE DET FRÅN DEN POSITIVA SIDAN. NI LEVER IAF!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn HV Polo-schabrak från Hippoteket!

SV: ja jag har fått ditt mail och din vinst är skickad :)

2011-12-29 @ 11:11:27
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu