VILL RIDA!

Åh, vill veerkligen rida nu! Känner att jag MÅSTE rida, har rid abstinens ... Funderar på om jag kanske ska en liten risk och rida ut barbacka på honom imorgon och skritta. Får väll sätta på min ridväst, hockey skydd och allt jag kan hitta så jag inte slår ihjäl mig! Haha, nej men ska faktiskt ta det modet och göra det! :) Kanske kan få mamma eller någon annan att fotografera lite ute i det fina vädret! Eller nej, jag SKA åka ner till ridhuset imorgon. Får väll se om det kanske blir träning för Thomas eller inte.

Som ni kanske förstår så blev det ingen ridning idag heller, ingen longering heller. Går in det är för halkigt. Så har bara mockat, fick ställa in värmefläkten för det va riktigt kallt ute i stallet. Nu står den inne i sadelkammaren så det ska bli varmt där inne. Ska ut och ta in hästarna också, dom kommer inte när jag ropar på dom så går in i en halv timme och går ut sen. Då kommer dom oftast. Har lust att bara lämna dom ute så dom får skylla sig själva, men det går ju inte när det är så kallt!


En söt bild på Barraq, en ridskolehäst. Vi hade en liten fotografering när vi sommarjobbade där :)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu