VUNNIT!

Jag har för första gången i mitt liv vunnit en bloggtävling! :D Och det är precis en sånn sak som jag tänkt köpa mig, jag har vunnit ett par composit stigbyglar med svenska flaggan på! Trodde knappt mina ögon när jag checkade mejlen idag, tur att jag kollade då dom drar nya 30:onde!! Blev sjukt glad, trodde ALDRIG jag skulle vinna något på en bloggtävling!!! Så glaaad :D


Så snart kommer det hem ett par sånna hära till mig!!! :D

Tusen tack www.sallberglina.blogg.se för att fick delta och kom tvåa och vann dessa!! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis igen! :)



När du fått hem dem får du gärna fota och skriva en text jag kan lägga in i min blogg.



Mvh Lina

2012-01-01 @ 11:21:44
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu