WE MADE IT!

YES, är så överlycklig. Det gick så otroligt bra idag när jag red!! Han fick bara utbrott EN(!!) endaste gång :D Och då var det bara en stegring och ett bocksprång. Jag är så sjukt glad att jag inte kan beskriva med ord. Detta visar ju att vi faktiskt är påväg framåt.
Har varit rädd för denna dagen enda sen jag slutade rida i paddocken hemma. Har varit helt LIVRÄDD att det skulle hända något, att det skulle förstöra allt vi har jobbat på, att jag skulle bli så rädd att rida honom hemma att jag aldrig mer skulle göra det. Men vi lyckades, vi har kommit så långt att det inte är några problem här hemma längre. För er är det inte stort, men för mig, i min värld med Amtess är detta enormt! Vi har tagit ett ENORMT steg i våran utveckling och jag känner att det bara kommer förtsätta att utvecklas hela tiden, varje dag.

Jag älskar min otroligt vackra häst mer och mer för varje dag som går. Jag vill honom inget mera än gott och jag kommer göra allt i min värld för att han ska få ha det så bra som möjligt i min ägo. Jag kommer inte kolla bakåt, nu lever vi i nuet och det känns så jäkla bra! :D


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu