Zumba.

Mamma fick Zumba i julklapp av sig själv, haha, så har nu dansat Zumnba två pass. Kommer göra detta varje dag i 3 veckors tid så får vi se om jag har blivit smalare! :) Det är roligt och efter bara 20min så är man helt totalt slut, aldrig svettas så mycket i hela mitt liv måste jag säga. Det är rätt svåra steg, men när man väl kommit in i det rullar det på ganska bra. Man rör varje del i hela kroppen i stort sett hela tiden. En sak som jag verkligen tycker är bra, är att man inte kan avsluta spelet förrens man har gjort 20min passet! Så man kan inte komma undan :D

Något jag rekommenderar den som vill gå ner i vikt och ha roligt!


Kommentarer
Postat av: erika

Hur tränar man Zumba? Har man någon skiva med Zumba lektion som man stoppar in i tv:n eller behöver man massa redskap? :P



Lite reklam: Jag hade tänkt att köra en hot or not på min blogg nu, det verkar finnas intresse av det!

Tänkte att det alltid är bra att göra lite reklam för det. (;

Vill du vara med och bli dömd i hot or not? Skicka då in din bild till mig på: [email protected]

2011-12-28 @ 16:30:43
URL: http://eadressyr.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu