10 saker ni kanske inte visste om mig.....

- Jag har varit hopprädd, vågade då knappast hoppa 70cm.
- Jag är livrädd för att det ska gå hål i golvet på transporten samtidigt som hästen står i, mardrömm.
- Jag kommer ofta ihåg vad jag drömt under natten, många drömmar är RIKTIGT sjuka och knäppa.
- Under en ridlektion har jag ramlat av 7 ggr, haha detta var ett tag sen dock ;)
- Jag älskar mat, och går väldigt (!!!) ofta och skåpäter...
- Gillar inte sega hästar speciellt mycket, dom ska ha egen motor!
- Jag kan inte sova längre än till ungefär 10, kan verkligen inte.
- Hatar att åka bil, blir extremt rastlös.
- Tycker skolan tråkigast på joden.
- Måste alltid sopa en kant efter jag har mockat, ska visa bild någon gång.


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu