Tvåtusentolv

Jag hänger på Amelia och skriver om mina mål 2012, hoppas det är okej?

Mina mål med Jojo 2012 är:

* Ha kul! Den viktigaste punkten.
* Stärka galoppen mer, mycket galoppbommar osv.
* Komma igång med hoppningen, kanske tävla lite om det funkar?
* Börja träna för tränare, jag tänker ofta att jag inte riktigt 'vågar', skäms på mig.
* Bygga massa muskler, klättring och sånt.
* Jag ska lära mig att sitta ner i traven på Jojo, vilket jag har riktigt svårt för!
* Vi ska lära oss nya saker tillsammans, både innom dressyr och hoppning.
* Inga skador, vi ska va friska och pigga!

Mina mål:

* Bloggen, inte fuska med den, ajjabajja Elin!
* Vara med mer kompisar, inte sitta hemma och röta jämt.
* Utvecklas som ryttare och person.
* Jag ska vara extra glad detta år, ingen surpuppa här inte ;)
* Njuta och ta vara på tiden, speciallt sommarlovet.






Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu