Bloppis!

Ska sälja alla mina schabrak, eller funderar på att ha kvar två stycken av dom jag har. Dom som är finast. Men vill någon köpa dom ryker dom också. Haha, kommer inte ha något schabrak kvar förutom dom två jag beställt hem. Får väll beställa hemma några schabrak från Hööks som jag kan ha till slit och släng.


Showmaster schabrak, som nytt. Nypris: 199kr. Mitt pris: 100kr.

Hansbo schabrak. Nypris: 159kr. Mitt pris: 100kr.

View horse unique schabrak. Råkade tappa på golvet därför så lortigt. Nypris: 300kr. Mitt pris: 150kr.

Horse saver schabrak. Ligger superbra på hästen. Något sliten vid sadelgjord. Nypris: 250kr. Mitt pris: 100kr

Eurostar schabrak. Favoritschabrak, så snyggt och ligger superbra. Nypris: 400kr. Mitt pris: 250kr.

Showmaster schabrak. Det andra favorit schabraket. Nypris: 250kr. Mitt pris: 150kr.

Säljer även en börsta med martingal. Superbra som jag använt ofta. Superbra med tålig material.
Storlek FULL i färgen svart.

Nypris: ingen aning. Mitt pris: 100kr.

Intresserad ? Skriv en kommentar med mejladress så kontaktar jag dig.

Kommentarer
Postat av: Evelyn Widberg

Är intresserad utav det vita, finns det kvar? :)

2012-03-25 @ 18:16:46
URL: http://eewriider.devote.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu