Busiga småungar!

Bjuder på lite bilder sen man va liten , då jag och Amelia gjorde allt med ponnyer ,
och idag är vi mer rädda om hästarna! Men roligt var det jämt ;)

Amelias lilla ponny Rubina som fick stå ut med körning.




Den här ponnyn Bella som inte va våran , men som vi gjorde mest galenskap på!
Betäckte , red mitt i natten på , gick omkull och retade med andra folk som ville
rida henne och ställde in henne hos Amelia! Det där va grymt kul!
Skrattade jämt, nån gång skadade man sig lite mer illa kanske , men det sket vi väl i? ;)



Den här ägdes även av samma ägare som Bella , Lofty Peak!
Han fick väl mest stå för betäckning och löshoppning.
Men även Amelia moddig tjej kastade sig upp nån gång och hängde över han :)



Även lilla goa Jonax fick hänga med på mycke bus och skoj!


Sist och min alldeles egna goa älskade häst! Surprice <3
En sån här vän som alla vill ha , som jag är nu är han min bästa del!
En liten ponny man hade när man va liten är svår att skilja ifrån.

MIN alldeles egna , jag bestämmer det mesta och det förblir så.
Va kvar tills du dör! <3







När man va liten va allt så mycke roligare!
Red i timmar , vilket väder det än var fanns alltid jag och Amelia
på vägar. Nu ska allt va så seriöst , det ska tränas, tävlas och ridas ordentligt!

/Hanna


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu