Dagen i stallet.

Idag blir det att åka till stallet sent, eftersom båda mina föräldrar jobbar länge idag, suck.
Men jag tänker följa mitt schema som jag har gjort, så idar blir det dressyr på ängen om underlaget är ok.
Idag ligger fokus på tempo, så att han inte bara drar iväg i full rulle.
Därför hade jag tänkt gjora många skänkelvikningar och serpentiner, så får vi se om det funkar!
Lite trist att det kommer hinna bli kol mörkt, men har man häst så har man ;)







Har riktigt dåligt med bilder just nu, men till helgen kommer det nya! :D

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu