Det är "skönt".

En sak jag tycker är så himla "skönt" är att jag känner på mig när folk menar mig. Det är både på gott och ont, då det ibland är mycket dumma saker eller nått folk egentligen inte vet sanningen om! Så ibland är det skönt att känna på sig.
Så den här veckan vet jag precis vad som kommer hända med allt det här!
Accepterar inte folk saker man bidragit med, så är det ändå bara att gilla läget!
Man vet saker inom sig vad som ska hända om någon dag, man blir inte lika förbannad, sur, arg, sårad, ledsen
m.m för man är redan förberedd och vet!

/Hanna


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu