Före - efter

Klippte Amtess man idag. Alltså jag SUGER på att klippa, helt värdelös. Det gick jättebra tills halva manen, då ryckte han till när det lät ute så fick värsta hacket mitt i. Men men, det växer väll ut tillslut! ;)


Före, han hade fått en rätt lång man. Insåg att det behövdes göra något åt det. Klippte senast den när jag rakade honom. Brukar alltid ta allting på samma gång, trimma manen, svansen och hovskägget osv.

Efter, klippte ganska kort. Sen har han en virvell på båda sidorna på halsen så manen är lite cp och vill inte ligga still mitt i. Knepiga häst! ;)

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu