GE MIG!

Åh herregud vad snygga jeans Gina tricot har, har ju köpt mig ett par Kirsten jeans därifrån. SÅ SKÖNA! Alltså herregud, aldrig haft skönare jeans på mig någonsin. Dock kostar dom därefter, 500kr. Men LÄTT värt det! :D Så funderar på om jag kanske ska beställa hem ett par till, kanske någon annan modell och vill ju även ha andra bycor därifrån. Vill HAA! Lätt när jag tar ut mina pengar ska jag beställa ett par nya från Kirsten.



Dom jag vill ha nu är dom som är längst ner till höger, dom ljusa från Kirsten. Har dom längst upp till vänster, highwaist ifrån Kirsten men annan färg. SÅÅ SNYGGA! Vill sååå gärna ha dom med flaggorna på, men vet inte hur dom är i formen osv så måste nog testa ett par först ..

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu