Hände mycket ..

Jag lever!
Anledningen till varför jag inte suttit vid datorn och bloggat nu igår , var att min
pojk kasta glas i ansikte på sig själv .. Så han ville inte va själv när han skulle
prata med sin mamma och kunde inte göra så mycket. Så följde med till hans
syster hela dagen och hjälpte till.
Men allt är fixat där och jag kan sitta här :D
Mamma och Elin tog hand om hästarna så dom hade en pysseldag igår så dom
mår nog fint ;)
Jag kanske också ska skriva om mina mål 2012?

/Hanna


Kommentarer
Postat av: william

sååå söt header:D



Och vad tycker du om mina "Black & White Girls" Modell bilder som jag har tagit på mina vänner:D?

2012-01-02 @ 12:50:14
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu