Hemma och ut.

Jämt nyss kommit hem, så ska slänga i mig lite mat och dra ut och rida innan det är beck svart. Ska försöka få upp lite belysning vid paddocken så jag slipper att ha det såhär när jag kommer hem från skolan. Idag ska jag köra två små små hinder på ca. 50 cm och ha 3 galoppsprång mellan, ska lägga en volt mellan hindrena och fortsätta hoppa så han inte hinner bli lång :) Får se hur detta går, men måste kolla paddocken först om den ens kommer gå att hoppa. För det är halkigt så vi får se :D

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu