Hiss.

En STOR fet hiss till mina nya composite stigbyglar från Smeagårdens hästshop. Först måste jag bara säga att det va jätte roligt att öppna upp kartongen. Först fick jag se att det låg ett papper, som det stog att Grattis, och att jag vunnit på Lina´s blogg osv. och en söt liten jultomte på. Sen såg jag stigbyglarna, blev kär direkt!! Sen så under allt låg det en påse med 300gram hästgodis! :D Blev verkligen förvånad, var verkligen jättesött! :D Så hiss till Smeagårdens hästshop.

Stigbyglarna kommer jag aldrig sluta älska, shit vilken bra fäste man fick i dom. Har ju alltid ridit i vanliga stigbyglar där man kan glida runt lite som man ville. Men idag på hoppträningen fick jag sjukt bra ben och fötter eftersom mina fötter satt verkligen där dom skulle. Det är som små piggar eller vad man ska säga, man känner dom absolut inte, som gör att man inte glider runt och när man trampat ner så är foten där. Fick en MYCKET bättre sits, då jag har en tendens att höja upp foten, tappa stigbyglarna hela tiden i hoppningen typ. Idag var jag ju mycket mera stäng på mig själv att verkligen trampa ner och få en bra sits, tappade inte en enda gång.
Så nöjd med dom! När dessa går isönder kommer jag lätt köpa ett par nya!
STOR FET HISS!



Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu