Hoppträning.

Imorgon ska jag på hoppträning igen för Thomas. Kommer att hoppa med samma folk som sist, vet inte om Hanna P ska vara med men dom andra ska iaf vara med tror jag! :) Så ska bli roligt att få hoppträna igen, känner att vi har kommit såpass långt nu att vi faktiskt kan börja hoppträna på "riktigt" och verkligen satsa. Förut har bara hoppträningarna varit för att han ska få känna på hur det är att hoppa och att vi ska se vad han går för lite. Men nu ska jag verkligen satsa så vi kan börja tävla kanske till sommaren! :D

Tror jag ska börja hoppträna en gång i veckan, hoppträna hemma en gång, bommarbete en gång, rida dressyr resterande dagarna. Kanske någon uteritt någon gång i månaden, han blir helt tokig ute och med skarpare bett ställer han sig så finns inte mycket att göra. Så detta kommer säker gå jättebra sålänge jag håller mig lugn och inte har sånna stora krav.


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu