Jojo 3/1-11

Idag blev det skrittjobb, volter, serpentiner osv.
Det jag fokuserade mest på var att han skulle jobba med ryggen, och ha ett ärligt stöd i bettet.
Vilket funkade ganska bra, dock 'ålar' han ifrån sig jobbet så han blir som en banan ;)
Men han var väldigt mjuk och fin i munnen, vilket jag tycker är viktigt.

Har varit i stallet nästan hela dagen, dock sov jag till halv elva (!!!) mitt rekord. Haha!
Jojo har ett balltramp som inte riktigt vill läka, han river upp det direkt det börjar läka.
Men gör rent det varje dag och lägger på salva, har även haft ett elastiskt bandage.
Dock åker det av heela tiden, någon som har ett bra förslag på lösning?






Kommentarer
Postat av: mathilda (:

Hejsan !



Fin blogg ni har ! (:

2012-01-03 @ 18:19:31
URL: http://miinegen.blogg.se/
Postat av: Erica

boots rekomenderar jag starkt att ha i hagen, boxen OCH vid ridning! (: Jag lovar, du kommer inte bli besviken! Prövat!

2012-01-04 @ 03:31:53

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu