Jojo 8/1-12

Idag fick Jojo en lång skogstur, jag lyckades även rida vilse mitt ute i ingenstans.
Vilket inte var så jätte lyckat eftersom jag inte känner till skogarna där alls, men jag hittade hem till slut ;)
Testade att rida med det vanliga tvådelade bettet idag, eftersom han har börjat bli så extremt stark på gummi bettet.
Och det funkade så bra! Det blev ingen 'dragkamp' och jag kunde vara super mjuk i handen, så skönt!
Gillar inte tvådelade bett särskilt mycket utan föredrar tredelade, men rider hellre på tvådelat med mjuk hand.
Men ska köpa ett tredelat i metall istället för gummi, och hoppas på att han funkar på det :)






Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu