Känner mig "bonnig", haha..

Suttit ungefär sen i eftermiddags i en lastbil med min pappa som har fått
sandat/grusat i lysvik och torsby. Till min tjänst satt jag mest och frågade saker
och ting som egentligen skulle va självklart för andra!?

Men provade även på att köra lite lasttraktor och lasta grus i lastbilen ;) grymt!
Stor maskin , ny och massa grejer! :D

Borstade igenom hästarna i morse och sedan fick dom gå ut i hagen och leka
då det var super halkigt och jag tänkte att det är lika bra det blir en vilo dag :)

/Hanna


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu