Lillerud.

Imorgon åker jag, mamma och pappa till Lillerud på öppet hus. Får se om man kanske ser någon man känner.
Jag har alltid varit emot Lillerud, inte tyckt det verka bra alls. Men nu har jag ju tagit reda på mera fakta, pratat med folk som går/gått där osv och det verkar vara en bra skola som man lär sig mycket och har roligt vid. Dock är ju målet att gå på SRG då jag tycker det verkar mycket bättre och mera "slapp" skola precis vad jag behöver då jag är så jäkla skoltrött. Så vill inte gå i en super seriös skola, även om alla är det, men även där man själv får bestämma lite! :) Men ska bli roligt att få kolla runt lite på Lillerud, kanske ändrar uppfattning helt och hållet ?!


Kommentarer
Postat av: Erika

du ska börja på SRG, så det så! ;)

2012-01-14 @ 15:41:36
URL: http://equestrianofsweden.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu