Mål 2012.

Amtess - vi ska jobba vidare som vi gör nu. Vi ska försöka komma ut på någon tävling men först och främst så ska vi lära känna varandra, kunna lita på varandra. Jag ska lära mig alla hans knep, ska hitta egna knep att ta till när han ska bråka eller försöka smita iväg från arbetet. Jag ska även få till en bra sits, så jag kan sitta ner i galoppen på honom. Han ska bli bättre på galoppen i höger varv, det är något jag verkligen kommer lägga ner mig i nu tills det sitter. Även galoppbyten ska vi träna på, han kan lite sisådär. Från vänster till höger är inte speciellt bra, men från höger till vänster är aningen lättare. Vi ska komma igång med hoppningen riktigt nu, eftersom jag ska flytta ner till Thomas så kommer vi ha bara 100meter till ridhuset så kommer bli mycket träning där. Vi ska verkligen satsa gärnet. Även om vi får iordning på dressyren och kan dom flesta momenten i ett dressyrprogram så kanske det blir någon dressyrtävling, dock är det INTE jag som kommer tävla. Vi ska bara ha roligt! :D








Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu